Cercetari cantitative

Cercetari cantitative 

Daca prin intermediul studiilor calitative aflati de ce se comporta consumatorii intr-un anumit mod, puteti afla acum si cati dintre ei se comporta astfel.

Puteti afla astfel ce impact vor avea sau au avut actiunile dvs pe piata:

  • Care este gradul de constientizare si informare al consumatorilor cu privire la oferta dvs?
  • Care este gradul de satisfactie al clientilor proprii? Dar cei ai concurentei?
  • Identificarea comportamentului de consum
    • cat consuma
    • ce consuma
    • unde consuma
    • in ce mod consuma
    • de unde cumpara
    • cat plateste
    • de ce a ales un produs?
  • Identificarea nevoilor nesatisacute si a niselor de piata.
  • Testarea noilor produse si ambalaje
  • Determinarea pretului optim.

Principalele metodologii aplicate pentru studiile cantitative sunt:

  • Interviuri prin telefon (CATI)
  • Interviuri fata in fata la domiciliul / sediul respondentului
  • Interviuri prin fax/email (CAWI)
  • Orice combinatie dintree metodele de mai sus

In functie de tipul clientului, studiile cantitative sunt Business to Consumer si Business-to-Business

Proiecte noi

Sus