Customer satisfaction surveys

Costa de 8 ori mai mult sa atragi un client nou decat sa fidelizezi unul existent.

“O afacere obisnuita primeste feedback de la numai 4% dintre clientii nemultumiti. Ceilalti 96% nu reactioneaza, iar 91% nu se vor intoarce niciodata.” (Michael Le Boeuf, Prof. Management, Univ. New Orleans)x

Monitorizati cu atentie nevoile si satisfactia clientilor Dvs! Actionati inainte de a fi prea tarziu.

  • Identificati exact preferintele clientilor Dumneavoastra si ai concurentei, precum si atitudinea acestora cu privire la compania proprie in comparatie cu concurenta.
  • Creati bazele unui program de marketing axat pe alinierea companiei la cerintele pietei.
  • Definiti o serie de obiective masurabile in raport cu nivelul de satisfactie a clientilor,
  • Realizati o analiza comparativa in timp a gradului de adaptare a companiei la piata si a performantei activitatii de marketing.

Un client multumit:

  • ramane fidel companiei Dvs.
  • va recomanda cu incredere si altora
  • este dispus sa ofere un pret mai mare pentru produsele / serviciile achizitionate (percepe o valoare mai mari si un risc mai mic)

Studiu satisfactie clienti (css) prezentare from Neomar Consulting SRL

Proiecte noi

Sus