Mystery Shopping in magazine – cea mai buna modalitate de a testa interactiunea clientilor cu dealerii

Data: 16 Aprilie 2019

In 2019, Neomar Consulting a derulat un nou studiu de tip mystery shopping, desfasurat la sediile distribuitorilor de materiale pentru zidarie si invelitori pentru acoperis (inclusiv magazine de bricolaj).
 

Acesta a avut urmatoarele obiective:

  • Analiza/ identificarea detaliilor despre amplasarea produselor (existenta de bannere/ expozoare in interiorul/ in afara depozitului de materiale de constructii), numarul de produse expuse
  • Analiza/ identificarea detaliilor despre existenta sau nu la raft a informatiilor comerciale
  • Identificarea / analizarea preturilor de vanzare pentru un numar de 3-4 produse din anumite categorii selectate
  • Analizarea / identificarea primei marci recomandate de dealer, precum si motivele recomandarii
  • Analiza/ identificarea unei marci secundare si motivele recomandarii
  • Captarea opiniilor dealerilor asupra marcilor/produselor recomandate clientilor
  • Identificarea preturilor negociate – inregistrarea discounturilor si/sau facilitatilor comerciale oferite de dealer
  • Analiza/ identificarea mentiunii de catre dealer a campaniilor promotionale la produsele de interes, etc.
     

Iata si cateva aspecte metodologice ale cercetarii:

 Studiul s-a desfasurat in peste 60 de locatii de vanzare, aflate in primele 15 orase din Romania. Dupa preluarea ofertelor si materialelor promotionale de la dealeri, Neomar a analizat (pe langa aspectele mentionate mai sus):

  • preturile materialelor pentru zidarie si ale invelitorilor ofertate
  • marcile recomandate (cele pentru care a fost intocmita oferta), precum si motivele recomandarii
  • comportamentul si profesionalismul dealerilor
  • modul de transmitere a ofertelor
     

Contactati-ne si dvs. pentru a discuta despre implementarea unui astfel de proiect! Garantam ca va fi cel putin o experienta interesanta!

Adaugă comentariu

Cod de securitate
  • Nici un comentariu pănă acum

Proiecte noi

Sus