De ce sunt esentiale studiile de analiza a pozitionarii brandului si aflarea preferintelor clientilor?

Data: 22 August 2018

Titlul acestei stiri poate sa para redundant la prima vedere, dar vrem sa va impartasim si dumneavoastra din punct de vedere metodologic ce volum de informatii am colectat prin implementarea unui nou studiu despre invelitorile pentru acoperis.
 

Asadar in perioada Iunie-August 2018 am derulat studiul telefonic impreuna cu 400 de respondenti care au avut in atentie invelitorile metalice pentru acoperis:
 

1. 200 de dealeri si montatori de invelitori metalice pentru acoperis, cu ajutorul carora am putut determina:

  • Analiza comparativa a pozitionarii brandurilor de tigla in functie de criteriile de performanta
  • Analiza principalelor motive pt. care dealerii / montatorii lucreaza cu unii furnizori
  • Analiza disponibilitatii si motivelor pt. colaborarea cu alti furnizori
  • Identificarea principalelor bariere de colaborare
  • Determinarea nivelului de satisfactie al distribuitorilor cu privire la produsele si serviciile oferite
  • Influenta producatorului in pretul final cerut de catre distribuitor
  • Identificarea principalelor servicii suplimentare oferite clientilor finali impreuna cu produsul (transport, montaj, etc)
  • Determinarea modului in care dealerul poate influenta alegerea finala a clientului prin consiliere / explicatii
  • Identificarea existentei in locatia dealerului a meterialelor promotionale ale furnizorilor (bannere, afise, autocolante, etc)
  • Analiza notorietatii campaniilor de promovare desfasurate de catre furnizori in ultimele 12 luni
     

2. 200 de utilizatori finali de invelitori metalice pentru acoperis ne-au impartasit din experienta de achizitie, determinand astfel care au fost resorturile decizionale:

  • Constientizarea spontana si sugerata a principalelor branduri de sisteme de acoperis
  • Factorii care influenteaza alegerea unui tip / brand de tigla (de ex. Arhitecti, designer, specialist implicati in constructia de locuinte, prieteni, cunoscuti)
  • Analiza surselor principale de informare prin care clientii au identificat distribuitorul de la care au cumparat invelitori: modul in care clientii au identificat vanzatorul; sursele de informare; de la cate companii au solicitat oferte
  • Preferintele clientilor cu privire la cine ar trebui sa faca montajul invelitorilor. Influente si conditionari legate de montaj Testare premise pt. vanzare directa / online
  • Identificarea celor mai multe problem comune (de ordin comercial sau tehnic) care apar in timpul achizitionarii
  • Satisfactia clientilor cu privire la modul in care a fost problema gestionata de furnizor
  • Realizarea unui profil socio-demografic al clientilor / sursele de finantare
     

Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
  • Nici un comentariu pănă acum

Proiecte noi

Sus